Vanmiddag neemt Garnwerd afscheid van Gerry. U bent van harte uitgenodigd om afscheid te komen nemen tussen 13.30 uur en 15.30 uur in Eetcafé ’t Woaterborgje.
Rond 15.45 uur wordt Gerry in besloten kring begeleid naar crematorium Ommeland en Stad in Eelderwolde. Het gezelschap vertrekt via de Hunzeweg richting Oostum en het zou mooi zijn om Gerry een laatste groet te brengen door een erehaag te vormen.






